replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月20日星期二

Goodbye Patek Philippe 5980R Nautilus

Dit horloge ziet er geweldig uit! Maar de prijs is ook geweldig. Verbazingwekkend duur op ongeveer USD50k.

Dus besloot ik om het uit mijn bucketlist omdat ik denk dat het niet uitmaakt hoeveel ik verdien in de toekomst, kan ik niet rechtvaardigen om mezelf de hoeveelheid geld die nodig is om dit horloge te kopen. Het is net als het dragen van een klein appartement unit op mijn pols. LOL.

Nadat ze deze steek van schuld, heb ik besloten om mijn verlanglijstje opnieuw en maakte de beslissing uitsluitend horloges die mijn geweten zou kunnen veroorloven om te kopen te zetten, zelfs als mijn portemonnee nog zou het eerste woord natuurlijk.

Zo heb ik afscheid van je 5980R. Misschien als ik word de sjeik van Abu Dhabi of iets dergelijks, dan zou ik deze beslissing weer terugkomen.

Maar nadat verwijderde de PP uit de lijst, slaagde ik erin te sluipen in een paar horloges in
  • JLC Reverso Grande GMT
  • Glashutte Senator Navigator Automatic
  • Credor Spring Drive Moonphase GCLL997
  • Seiko SBDX011
4 voor 1 handel ziet er goed uit, vooral wanneer de kosten voor vier horloges in totaal slechts ongeveer 60% van de prijs van de PP.

Gelukkig voor de mogelijkheid om dag droom.
bekijk meer rolex replica en replica Bell & Ross

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex